З колишнього корабля «Вінниця» розглядають створення музею Військово-Морських Сил ЗС України. Такі плани існують в Мінобороні. Про це повідомляє «Мілітарний» з посиланням на власні джерела.
«Вінницю» називають останнім у світі корабель проєкту 1124П — прикордонної версії малих протичовнових кораблів проєкту 1124/1124М «Альбатрос».
Такі кораблі будувалися для прикордонних частин КДБ СРСР. Після розпаду супердержави Україна отримала два прикордонних сторожових корабля (ПСКР) цього проєкту. Це «Ізмаїл» та «Дніпро», останній і перейменували у «Вінницю» у січні 1996-го при передачі до ВМС.
Повернемося до історії. ПСКР «Дніпро» був закладений 23 грудня 1975-го року на Зеленодольському СБЗ (заводський №775), а спущений на воду 12 вересня 1976 року. Судно 31 грудня того ж року увійшло у 5-ту окрему Балаклавську бригаду прикордонних сторожових кораблів, де і служило до 1992-го року, коли перейшло до морських частин Держкомітету з охорони кордонів (нинішня Державна прикордонна служба).
З моменту передачі до складу національного флоту корабель брав активну участь у низці міжнародних навчань, зокрема «Кооператив партнер—1996», «Класика—96», «Фарватер миру—99», «Кооператив партнер—2000», «Sea Breeze – 2002», «Фарватер-Форпост—2002» та низці інших.
Корвет у 2007 році року потрапив у шторм, був пошкоджений форштевень, з того часу перебував в ремонті в Севастополі. Через технічний стан корпусу, а також не працюючі системи та озброєння корабля, потреба у ремонті головної енергетичної установки, корабель планували списати до кінця 2013 року.
Згодом плани змістили і після російської агресії у 2014 році, разом із окупацією Криму та захопленням 80% плавскладу ВМС ЗС України, корабель залишався у бойовому складі флоту.
Впродовж 2017-2018 року «Вінниця» знаходилась у плавучому доці судноверфі «Україна», але капітальний ремонт не проводився та з того часу визначались з майбутньою долею корабля.
Нині «Вінницю» розглядають як майданчик для майбутнього музею. Можливо, це стане гідним застосуванням для корабля, який не експлуатується.