За час пандемії більше половини працівників різних сфер діяльності були змушені або вийти на примусовий відпочинок, або освоїти перехід на дистанційне виконання своїх обов’язків. Саме тому, креативним агентством We Are Social та платформм Hootsuite було проаналізовано дані статистичних компаній й опублікувано спільний звіт про нинішній стан цифрових платформ.
Завдяки цим даним можливо зрозуміти, як глобальний карантин вплинув на використання інтернету в усьому світі, а також побачити як змінилися дані з початку 2020 року.
Більша частина населення користується соцмережами, й це підтвердили результати дослідження. Близько 5,2 мільярда людей у світі мають мобільні телефони, понад 4,66 мільярда користуються інтернетом, а більш ніж 4 мільярди активно використовують соціальні мережі.
Якщо ж перевести дані у відсотки, то близько 67% населення є власниками телефонів, 60% мають доступ до онлайну, а 53% користуються соціальними мережами.
Що стосується мобільного трафіку, то 9 із 10 користувачів Інтернету у всьому світі підключаються через мобільні пристрої, водночас дві третини все ще підключаються через комп'ютери (частина користувачів використовує обидва варіанти – ред.).
Разом з тим, якщо йдеться конкретно про використання соціальних мереж, то 99% користувачів мають доступ до них із мобільних пристроїв, а з ноутбуків чи комп’ютерів заходить на платформи лише кожен п’ятий.
Аудиторія соціальних мереж за липень-вересень зросла на 180 млн, тобто середній приріст склав майже 2 млн користувачів на день. Ці дані свідчать про те, що швидкість приросту суттєво зростає. Якщо ж порівнювати з жовтнем 2019 року, то загалом за рік кількість користувачів соцмереж зросла на 450 млн, тобто на 12%.
Однією з найважливіших причин такого зростання в дослідженні називають карантинні обмеження, спричиненні пандемією COVID-19.
Якщо говорити про конкретні платформи, то найбільше зростання в період з липня по вересень показала платформа Instagram – плюс 76 мільйонів користувачів (близько 7%). До Facebook додалося 45 млн, а до не вельми популярного в Україні Snapchat - 36 млн (не в останню чергу завдяки забороні TikTok в Індії). У ситуації ж з Twitter аудиторія зросла на 27 млн, проте варто зазначити, що за попередній квартал платформа втратила в рази більше – 61 млн користувачів.
TikTok же, попри заборону в Індії та невизначеність щодо роботи на території США, все одно зумів наростити 80 млн аудиторії.
Загальний час в онлайні збільшується
Не в останню чергу через пандемію зросла й кількістю часу, який люди проводять в інтернеті. Відповідно до дослідження, в середньому типовий користувач інтернету проводить в онлайні майже 7 годин на день, з яких близько 2,5 годин йде на використання соціальних мереж. Якщо скласти усе разом, то сумарно всі онлайн-користувачі витрачають більш ніж 10 мільярдів годин на соціальні мережі.
Користувачі Інтернету у світі зараз проводять в середньому 1,5 години на день, переглядаючи контент таких платформ, як Netflix та Disney+, та 2 години на день переглядають телеканали.
Канали робочого спілкування залежать від віку
Згідно з дослідженням, вік грає ключову роль при виборі каналів комунікації з колегами, партнерами, постачальниками, клієнтами тощо.
Найпопулярнішим каналом й досі залишається електронна пошта, яку щотижня використовує понад 90% респондентів віком до 45 років. Водночас 1 з 5 респондентів у віці від 55 до 64 років використовує електронну пошту рідше одного разу на тиждень.
9 із 10 респондентів покоління Z зазначають, що для спілкування зі своїми колегами щотижня використовують платформи обміну повідомленнями як WhatsApp та Slack, але ледве половина респондентів віком від 55 до 64 років інтегрували ці платформи у свою звичну робочу комунікацію.
За приблизними оцінками дослідників, більше 4 з 5 працівників віком у 16-24 роки кажуть, що спілкуються з колегами через соціальні медіаплатформи, проте ця цифра знижується до менш ніж 1 на 3 серед покоління Baby Boomers.
Відеоігри сильно недооцінюють
Відеоігри – одна з найулюбленіших розваг у світі, але з незрозумілих причин вони залишаються одними з найбільш недооцінених можливостей маркетингу.
За даними GlobalWebIndex, 7 з 8 користувачів інтернету в усьому світі грають в ігри. Загалом це понад 3 млрд людей, три чверті з яких надають перевагу іграм на смартфоні.
Ба більше, попри стереотипи, популярність ігор є стабільно високою серед усіх вікових груп. Понад дві третини підключених Baby Boomers грають у відеоігри, а у віці 55-64 жінки стають геймерами частіше, ніж чоловіки.