Міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що скоріше за все, першими віддадуть у концесію вокзали у Києві та Вінниці. Разом. На думку посадовця, таким чином компілюючи великий і відносно малий вокзали, легше підшукати інвестора.
Ще наприкінці минулого року в Мінінфраструктури вказували, що готують до передачі в концесію шість вокзалів, включаючи столичний і вінницький. В інтерв'ю РБК-Україна міністр Владислав Криклій зазначив, що це допоможе зробити такі об'єкти незбитковими.
«Це буде, найімовірніше, як нам рекомендує наш партнер Світовий банк, IFC, у форматі 1+1: тобто один великий вокзал і один менший вокзал. Тоді ми можемо знаходити стратегічного концесіонера, який зацікавлений у великому вокзалі. Маленький йому буде у донавантаженням», - пояснив він.
За таким принципом створюються «пари». Наразі вирішена доля першої. За словами Криклія, вже цього року розпочнуться концесійні конкурси.
«Ми плануємо зараз київський з вінницьким вокзалом. Потім у нас Миколаїв, Дніпро, Харків і Чоп. Щодо цих об'єктів ще вивчаємо, як краще їх можна скомплектувати у цьому форматі 1+1. Можливо, Чоп буде йти у парі зі Львовом, бо це логічніше, зважаючи на локацію», - заявив посадовець.
Також міністр пояснив, чому державні аеропорти не передають в концесію. За його словами, Україна не хотіла б їх «дешево віддавати».
«Тому по тих концесійних проектах, державних аеропортах ми взяли паузу до періоду, коли авіація відновиться. Щодо регіональних аеропортів, які на балансі облрад - там інша ситуація. Вони все одно мають знаходити якогось постійного стратегічного партнера», - зазначив міністр.