Чому вінничани, які не користуються гарячою водою, отримують нарахування за послугу? З таким питанням доволі часто звертаються до тепловиків.
Як роз’яснюють у КП «Вінницяміськтеплоенерго», такі ситуації виникають у зв’язку з тим, що споживачі щомісяця не подають показники лічильників гарячої води.
«Нагадуємо, що подавати показники лічильників гарячої води потрібно всім споживачам без винятку, навіть тим, хто не користується послугою гарячого водопостачання, але має в своєму помешканні такі прилади обліку.
Аби надалі не виникало таких ситуацій – кожного місяця, з 25 по останнє число щомісяця (включно), подавайте показники лічильників гарячої води!», - йдеться у повідомленні підприємства.
Також у «Вінницяміськтеплоенерго» радять не забувати, що прилади обліку гарячої води мають бути вчасно повірені. Адже, повірені лічильники – це гарант достовірних показників і, як наслідок, коректних нарахувань
На питання щодо нарахувань, виклику контролера чи фахівця з повірки можна отримати відповідь, звернувшись у кол-центр КП «Вінницяміськтеплоенерго»:
- за телефонами: (0432) 60-54-44 або (098) 160-54-44;
- у Viber або Telegram (098) 160-54-44 - в режимі повідомлень.
Графік роботи: з понеділка по четвер з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15.