У Вінниці, для покращення якості надання послуг в «Прозорому офісі», запрацював консультаційний «Колл-центр». Наразі «Колл-центр» працює у тестовому режимі. Завдяки даній послузі вінничани зможуть зекономити свій час в чергах, та зможуть отримати інформацію про роботу того чи іншого оператора не виходячи з дому.
Як повідомили на сайті міської ради, у Вінницькому Центрі адміністративних послуг розпочав роботу довідково-консультаційний «Колл-центр», у якому два оператори з понеділка по п’ятницю будуть надавати консультації стосовно послуг та графіку роботи «Прозорих офісів» міста.
Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук:
-Цього тижня ми розпочали роботу нашого довідково-консультаційного «Колл-центр». Відтепер, зателефонувавши до «Колл-центру», можна дізнатися про графік роботи «Прозорих офісів» міста, про роботу віддалених робочих місць, отримати перелік послуг, які надаються у Територіальних відділеннях, адже вони дещо відрізняються. Отримати консультацію по деяких видах послуг, дізнатися їх вартість. Також можна дізнатися інформацію щодо стану опрацювання послуги та термін її виконання
Також отримати консультацію щодо послуг «Прозорих офісів» та залишити відгук можна і на сторінці Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради у Фейсбук - Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" Вінницької міської ради
Телефонувати можна за номером (0432) 65 50 50, з 09:00 до 17:00.