Поруч з молочним комбінатом Roshen у перехрестя вулиць Гонти та Липовецькій планують облаштувати у майбутньому новий тролейбусний парк. Про те, що ділянку площею 8,5 га відводять саме для КП «Вінницька транспортна компанія» говорили на громадських слуханнях щодо забудови району, де нині розташовані виробничі майданчики та бокси комунальників.
Нагадаємо, для розвитку північної частини міста з бюджету виділялися кошти, за які фактично були зроблені частини вулиці Гонти та Енергетичної. Адже ще два роки тому так були лише стежки, або «напрямки», а вулиці у звичайному розумінні існували тільки на картах чи уяві. Потім у мерії ініціювали побудову твердого покриття, яку реалізували у 2019-20 роках.
На місці колишнього цегельного заводу «Керамік» та сусідніх територіях планують збудувати новий район, починаючи з кінця 2000-их. Нині плани близькі до реалізації. Заводські корпуси знесено. Проте майбутній мікрорайон має бути більшим. За планом, він займатиме також територію сучасного тролейбусного депо на вул. Магістрацькій площею 4,5 га. Саме там збираються збудувати нову школу на 33 класи та кілька багатоповерхівок.
Щодо депо, то його «перенесуть» подалі від центру міста – у промзону. Там – поруч з молочним комбінатом – передбачено виділення 8,5 га. Можна припустити, що окрім тролейбусного депо на Енергетичну та Гонти згодом «переведуть» і автобусний парк зі Сабаровського шосе, адже площі дозволяють.
За інформацією з різних джерел, «переселення» депо, а саме побудова інфраструктури до нового майданчику – тролейбусної гілки з вул. Зулінського чи Київської - та нових корпусів коштуватиме близько 1 млрд грн. Зважаючи на обмеженість місцевого бюджету та нагальну потребу у розширенні та переїзді, для реалізації проєкту «нового» депо, ймовірно, Вінниця спробує «залучати» позабюджетні надходження та кошти ДФРР.
Це лише припущення. Поки що у міськраді не озвучували детальні плани щодо термінів перенесення тролейбусного господарства. Втім, відомо лише про те, що «Вінницькій транспортній компанії» на цей рік замовили монтаж 10 одиниць тролейбусів з автономної ходою, які можна буде використовувати зокрема на приміських маршрутах, тобто у напрямку приєднаних територій. Поліпшення транспортних «зв’язків» з приміськими селами, які приєднані до Вінницької ОТГ, наразі у пріоритеті.
І ще. На Гонти вже буде третє вінницьке тролейбусне депо. Перше колись існувало поблизу перехрестя вулиць Некрасова і Брацлавській, друге – на Магістрацькій.