У Вінниці з моменту введення карантиних заходів припинили роботу «Прозорі офіси». Аби не створювати дискомфорт для вінничан, для них створили 30 онлайн послуг, які вони зможуть замовити через Персональний кабінет на офіційному сайті Вінницької міської ради. Наразі їх кількість збільшують.
Як повідомили на сайті Вінницької міської ради, з 17 березня в усіх відділеннях ЦНАП «Прозорий офіс» тимчасово призупинено прийом громадян на весь період карантинних заходів. Відтепер окрім існуючих 26 послуг послуг можна отримати довідки про реєстрацію місця проживання, про реєстрацію місця перебування, про зняття з реєстрації місця проживання, про кількість зареєстрованих осіб за адресою. Послуги, які вінничани замовили онлайн будуть направлятись клієнтам на ту поштову на адресу, заявлену при поданні відповідного звернення.
Як повідомила директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук:
«З метою підвищення доступності адміністративних послуг мешканцям Вінницької міської ОТГ в умовах карантину, у «Персональному кабінеті» на сайті Вінницької міської ради www.vmr.gov.ua, окрім 26 існуючих послуг виконавчих органів міської ради, додано чотири популярні додаткові послуги, які вінничани можуть замовити онлайн. Надаватимуть ці послуги наші працівники. Детальну інформацію щодо переліку документів для отримання цих довідок, можна отримати зареєструвавшись у Персональному кабінеті на сайті міської ради, або зателефонувавши до Кол-центру Прозорого офісу за телефоном 65-50-50».
Нагадаємо що у Персональному кабінеті онлайн можна отримати архівні довідки, документи, пов’язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві, замовити довідку про невідвідування дитячого дошкільного закладу, направлення в дошкільні навчальні заклади (групи) компенсуючого типу тощо.
Консультації щодо питань, пов’язаних з роботою ЦНАПу вінничани зможуть отримати у кол-центрі Прозорого офісу за тел. 65-50-50.
З питань пенсійного забезпечення – у кол-центрі Пенсійного фонду - 50-88-81; 50-88-82; 50-88-83.
З питань соціального захисту – у працівників департаменту соціальної політики міської ради: 50-83-88 (управління соціального захисту «Правобережне»); 50-86-70 (управління соціального захисту «Лівобережне»).