Вінничани, як ніхто інші знають, що вчасно передані показання газового лічильника враховуються при формуванні рахунку до оплати за природний газ. Адже саме ця інформація є основою нарахування плати за розподіл газу на наступний «газовий рік». Однак, газопостачальники жаліються на те, що кількість боржників не зменшується… У компанії вважають, що «Особистий кабінет» змінить ситуацію.
Як стало відомо з офіційної сторінки Facebook АТ "Вінницягаз", станом на 1 березня 2020 року на сайті 104.ua в «Особистому кабінеті» вже зареєструвались близько 135 тисяч вінничан. Це в свою чергу на 24 тисячі побутових споживачів газу більше, ніж на початку року. У компанії вважають, що це свідчить про зручність та доступність «Особистого кабінету» у користуванні.
Загалом, для зручності передачі показань газових лічильників функціонують цілий ряд онлайн-сервісів «Вінницягаз». Це:
- особистий кабінет на сайті 104.ua https://104.ua/ua/ ;
- 04Mobile http://bit.ly/2ZvlI2j;
- 104 Mobile Light http://bit.ly/2KjleGk;
- чат бот «7104ua» у месенджері Viber http://bit.ly/2IyJmph ;
- смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр);голосове меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-центру у розділі "2";
- електронна пошта contact@vn.104.ua .
Майже усі названі сервіси, за виключенням Контакт-центру компанії, працюють цілодобово, без вихідних. Контакт-центр приймає телефонні дзвінки щоденно з 8:00 до 20:00. Довідкову інформацію можна отримати у Контакт-центрі компанії за телефонами 067-01-10-104, (0432) 509-104.
Крім того, на території області функціонують 7 сучасних Центрів обслуговування клієнтів «Вінницягаз» та відділення клієнтського сервісу на місцях. Тут споживачі отримують послуги у режимі офлайн.
Як працюють онлайн-сервіси "Вінницягаз" і як вони допоможуть швидко вирішити усі "газові справи" посадовці компанії розповіли журналістам. Детальніше у відеосюжеті.