В АТ «Вінницяобленерго» нагадали, що отримують наказ про відключення від НЕК «Укренерго» та виконують їх, не озираючись на те, хто залишається без світла.
«Диспетчер НЕК «Укренерго» у себе на екрані монітора не бачить конкретних споживачів чи якісь заклади або «представників еліт». Він бачить обсяг споживання у мегаватах по всій країні або у конкретному регіоні. Якщо потрібно стабілізувати енергосистему країни, про це рішення повідомляють всіх Операторів системи розподілу (в т.ч. АТ «Вінницяобленерго»), і відбувається відключення», - йдеться у повідомленні АТ «Вінницяобленерго».
Як пояснюють вінницькі енергетики, рішення щодо підключення споживачів ухвалює теж НЕК «Укренерго». Тільки після отримання команди від регіонального диспетчера НЕК «Укренерго» - оператори системи розподілу (обленерго) можуть відновити розподіл електричної енергії, тобто включити споживачів.
«Керівники Операторів системи розподілу (обленерго) несуть відповідальність за невиконання, невчасне виконання команд згідно з чинним законодавством України. Тому якщо відключення тривало більше, ніж очікувалося, це свідчить про те, що дефіцит електричної енергії зберігався», - вказують у товаристві.
Отже, до так званих «еліт», як стверджується, АТ «Вінницяобленерго» жодного відношення немає.
«Наші працівники минулої зими також жили за Графіками від НЕК «Укренерго». Просимо не шукати зради у роботі енергетиків. Прикро читати коментарі і раптово дізнаватися, що думка про нашу роботу саме така. Ми працюємо для вас щодня. А нас усіх врятує лише розуміння і повага один до одного», - додають енергетики.
Нагадаємо, у Міненерго повідомили, що через уламки ворожого дрона півтори тисячі абонентів на Вінниччині залишились без світла.