«Київстар» зазнав хакерської атаки. Віце-прим'єр -міністр Олександр Кубраков сподівається, що мобільний оператор «Київстар» відновить звʼязок упродовж чотирьох-пʼяти годин.
Оператор мобільного зв'язку «Київстар» підтверджує, що зазнав потужної хакерської атаки. Це і стало причиною великого збою.
«Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет», - повідомили у компанії.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі «Київстару», оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
«Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів", - додають в прес-службі.
Оператор зауважує, що обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
Співвласник Monobank Олег Гороховський повідомив про масовану DDoS атака «на моно» (Monobank - ред.). Також він назвав і об'єкт атаки - це точки входу на Amazon (банки, сайт). Водночас співвласник Monobank одразу зазначає, що ситуація знаходиться під контролем.
Наразі відомо про проблеми у низці українських банків. У Monobank вже повідомили, що сервіс eSIM "поклали" через занадто великий наплив бажаючих ним скористатися. На цей час ведуться технічні роботи з іншими операторами для запобігання подібним ситуаціям.
Масштабний збій у роботі мобільного оператора «Київстар» вплинув на роботу деяких банкоматів та терміналів самообслуговування ПриватБанку.
«У зв’язку зі складностями в роботі мобільного оператора «Київстар» деякі pos-термінали, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку», - пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга.
За його словами, банку відомо про ситуацію зі складнощами. Наразі докладається максимум зусиль, щоб вирішити ситуацію.
«Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуги бути поряд у режимі 24/7», - додав прессекретар банку.
Серга також навів оцінки масштабів збоїв у ПриватБанку: банкоматна мережа - 5%, POS-термінали - до 30%.