Якщо туристові відмовили у в’їзді до будь-якої країни світу, авіакомпанії гроші за квиток можуть не повертати. Адже відповідальність за всі необхідні для в’їзду документи пасажири несуть самостійно.
Як повідомляє Державна авіаційна служба України:
«Авіакомпанія не відповідає за відмову пасажиру у в’їзді до країни (пунктів призначення, транзиту) та має право відмовити в перевезенні пасажиру, який не виконав застосовуваних законів або документи якого не оформлено належним чином».
У відомстві зазначили, що попри те, що з 15 червня 2020 року Україна відновила міжнародне авіасполучення, значна кількість країн світу, зокрема країни Європейського Союзу, залишаються закритими для туристичних поїздок українців.
У Державіаслужбі додали, що відповідно до "Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" пасажир відповідає за одержання всіх необхідних для подорожі документів, зокрема віз, дозволів, довідок тощо, а також за виконання вимог законодавства щодо виїзду, в’їзду, транзиту країни відправлення, прибуття та транзиту.
Пасажир повинен на вимогу авіакомпанії або державних органів сплатити відповідний тариф за перевезення у зворотному напрямку, якщо від нього вимагатиметься повернутися у місце відправлення або інше місце у зв’язку з відмовою країни прямування прийняти такого пасажира незалежно від того, чи є ця країна місцем призначення або транзитною країною. Авіакомпанія має право не повертати суми, сплачені пасажиром за здійснене повітряне перевезення до місця, де було відмовлено пасажиру у в’їзді або місця депортації.