Бізнесмен Геннадій Корбан купив 50% компанії ЗТ-Інвест, якій належить мережа електроніки «Цитрус». Три магазина цієї мережі розташовані у Вінниці.
Пресслужба «Цитрусу» 2 березня заявила, що ЗТ-Інвест не впливає на операційну діяльність мережі, а сам Корбан не є співвласником компанії. Юридично.
Відомий політик та бізнесмен купив частину акцій на тлі корпоративного конфлікту між засновниками «Цитрусу» – Дмитром Зінченком і Григорієм Топалом. Влітку Зінченко звинуватив партнера у спробі рейдерського захоплення. І Корбан з'явився в числі співвласників ЗТ-Інвест замість Зінченка.
У інтерв'ю Liga.Tech сам Корбан розповів, навіщо йому «Цитрус» і що буде з мережею.
– Це правда, що ви купили 50% ЗТ-ІНВЕСТ?
– Правда. Є ж витяг з реєстру.
– Для чого вам частка в «Цитрусі»?
– Щоб розвивати компанію. Я тут виступаю в ролі інвестора. Я купив основну компанію, яка володіє торговою маркою і на якій будуть сконцентровані основні обороти, поставки техніки. Мені належить ряд магазинів, які «Цитрус» орендує під свої ритейл-цілі.
Найближчим часом ми переведемо юридичну адреса компанії з Одеси в Дніпро.
– Яка за вашими оцінками частка «Цитруса» в Україні?
– Не менш 45% у гаджетах. «Цитрус» не конкурує з Comfy й іншими мережами, де продається і побутова техніка.
– Як давно ви задумалися про купівлю?
– Переговори з партнерами велися з літа. Коли стався конфлікт, вони шукали третього, хто викупить частку. Мені запропонували як інвестору.
Мені цікавий ритейл. У мене є мережевий бізнес. Він пов'язаний з медичними товарами. У нас є і менеджмент, і досвід. Ми як інвестори зайшли.
– Які зміни в діяльності «Цитруса» плануєте?
– Ми хочемо оптимізувати компанію. Вона розбита на шість-вісім компаній, дуже роздроблена. Партнери до цього вели не дуже прозору діяльність. Одна компанія брала кредити, інша – привозила техніку під заставу і віддавала їх. Третя займалася орендою, четверта володіла торговою маркою і т.д. Вона повинна стати прозорою.
Я купив основні компанії, які тримали торгову марку, трейдинг безпосередньо. Плануємо оперувати цим бізнесом, розширювати мережу.
– Ваша думка буде ключовою в ухваленні рішень?
– Я сподіваюся. Подивимося, у всякому разі, у нас великий досвід, сподіваюся, партнери прислухаються. Це ж корпоративна культура. Знаєте яка вона у нас в країні, кульгає іноді.
– Які плани щодо частки ринку?
– У компанії не так багато конкурентів на ринку. Це мережа «Алло» і ще хтось. Будемо конкурувати, розширюватися. Посилювати і офлайн, і онлайн. Вже почали будувати нову онлайн-платформу з одним з партнерів, із Зінченком.