Протягом 2023 року Управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області розглянуто 262 звернення громадян.
Про це повідомило Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
«Варто зауважити, що значна кількість звернень була пов'язана із шахрайськими діями з боку суб'єктів господарювання, а саме - привласненням коштів споживачів та ненаданням відповідних послуг при придбанні товарів через Інтернет», - йдеться у повідомленні.
До речі, протягом року діяла заборона на перевірки. Разом з цим, за звітний період було надано 1114 консультацій споживачам та 1675 консультацій через цілодобову «гарячу консультаційну лінію».
«В ході розгляду звернень та завдяки наданим консультаціям, споживачам було повернуто за неякісні товари, послуги та зроблені перерахунки за ненадані послуги на загальну суму 163644 гривень», - вказують у Головному управлінні.